Φαίδων Γεωργίτσης: Η αλήθεια για το «Μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις»!


Share/Bookmark
Είναι σίγουρα ο πιο όμορφος εβδομηντατεσσάρης που έχουμε δει και όπως μας λέει και ο πιο γυμνασμένος. Ο Φαίδων Γεωργίτσης, μιλάει στο iPop και μοιράζεται μαζί μας τις πιο δυνατές του αναμνήσεις!

To μπάσκετ

Ήμουν στην ομάδα του Πανιωνίου. Ήμουν από τους καλούς μπασκετμπολίστες. Είχα προπονητή τον Φαίδωνα Ματθαίου. Μας πείραζαν λέγοντάς μας ότι σπάνια βρίσκεις έναν Φαίδωνα και τώρα βρήκαμε δύο μαζί. Από δεκαεφτά χρόνων, από τότε δηλαδή που μπήκα στη σχολή, το μπάσκετ το παράτησα. Έκτοτε έπαιζα αποκλειστικά για τη δική μου ευχαρίστηση.

Για την Μπέτυ

Η Μπέτυ Αρβανίτη ήταν ένα μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μου. Δε μοιάζαμε. Ήταν πολιτισμένος άνθρωπος. Εγώ άνοιξα τα μάτια μου μαζί της. Ήταν και ένας δυνατός έρωτας και ένα τεράστιο σχολείο. Έγινα ένας άλλος Φαίδωνας μετά τη Μπέτυ. Δεν είχα καμία σχέση με το παιδί του δρόμου που ήμουν πριν. Παντρευτήκαμε την Πρωτοχρονιά του 1967. Πάντα ονειρευόμουν την οικογένεια. Αυτός ήταν και ο λόγος που χώρισα με τη Μπέτυ. Δεν ήθελε να μου κάνει παιδιά. Αλλιώς δε θα είχαμε χωρίσει. Η ιδανική γυναίκα

Σαράντα χρόνια αναρωτιέμαι ποια είναι η ιδανική γυναίκα. Είμαι λάτρης του ωραίου. Αν δεν υπάρχει ομορφιά δεν θα σε εμπνέει η γυναίκα. Θέλω να έχει και πνευματικότητα. Μία γυναίκα για να είναι μαζί μου πρέπει να συνδυάζει πάρα πολλά πράγματα. Ήμουν πάντα ερωτικός άνθρωπος. Όλο μου το σόι ήταν έτσι. Και ο πατέρας μου και οι παππούδες ήταν φίρμες σε αυτό το κομμάτι. Οι γονείς μου, να καταλάβεις, χώρισαν αρκετά γρήγορα. Ο μπαμπάς ήταν άνθρωπος των παθών…

Greek Erotica

Στα μέσα του ’70, ο κινηματογράφος άρχιζε να παίρνει την κατιούσα. Δεν είχα πολλές επιλογές στις ταινίες που θα έκανα. Οι μόνες ταινίες που υπήρχαν ήταν κάποιες που δε θα μπορούσαν να προβληθούν στην τηλεόραση. Οι ερωτικές ταινίες ήταν ο μόνος τρόπος για να επιβιώσουμε. Δε ντρεπόμουν καθόλου. Ποτέ δε ντράπηκα. Ακόμα και τώρα που έχω καβαλήσει τα εβδομήντα τέσσερα, έχω κοιλιακούς. Κάποιες από τις ταινίες αυτές ήταν καλές. Συχνά, έβαζαν μέσα τσόντες εν αγνοία σου. Πολλές από τις τσόντες αυτές παίζονταν στον κινηματογράφο Ρόζιγκλερ και στο Αλάσκα. Τις έβαζαν γι αυτούς που ήθελαν να αυνανιστούν ή να πάρουν μάτι. Όλοι έκαναν ερωτικές ταινίες τότε: H Δανδουλάκη, ο Φυσσούν, ο Λυκούργος Καλλέργης. Δεν είχαμε άλλο τρόπο για να ζήσουμε. Όλο αυτό κράτησε δυο τρία χρόνια και στο κάτω κάτω ήταν «προσκοπικές» αφού δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τις ερωτικές ταινίες του σήμερα. Η Αναγνώριση

Η αναγνώριση η μεγάλη ήρθε με τις ταινίες. Από τα «Κόκκινα Φανάρια» ήδη με έμαθαν στη Φίνος Φιλμ. «Ένας νέος ζεν πρεμιέ γεννήθηκε», έγραφαν τότε οι εφημερίδες. Η πρώτη ταινία που έκανα με την Φίνος ήταν ο «Ίλιγγος» του Δαλιανίδη.

Μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις

Τις κωμωδίες τις θεωρούσαμε παρακατιανές. Ένας φτασμένος ηθοποιός έπαιζε μόνο δράματα ως τότε. Όταν με πρωτοκάλεσε ο Δαλιανίδης να συμμετέχω σε μιούζικαλ εγώ ξίνισα. Του είπα ότι δεν ξέρω να παίζω σε κωμωδίες. Μου απάντησε κοφτά, «θα μάθεις». Όταν τον ρώτησα τι θα υποδυθώ μου είπε έναν μάγκα. Εγώ ζήτησα να είμαι μάγκας γνήσιος και να έχω και μουστάκι. Ο Δαλιανίδης όλο αυτό το έκανε ιστορία . Η ατάκα « μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις» λέγεται μέχρι σήμερα.

Πηγή

Via

.
.
Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment