"Οι Δέκα Εντολές στις μέρες μας..."


Share/Bookmark
Χωρίς σχόλια οι στίχοι της Σώτιας Τσώτου (μιας εμπνευσμένης γυναίκας) για το πώς τηρεί ο σύγχρονος άνθρωπος τις Δέκα Εντολές…

Οικοδόμησα τη ζωή μου σε βάσεις γερέςκαι πιστά ακολούθησα τις δέκα εντολέςμε μικρές παραλλαγές: Ου κλέψεις – παρά μόνο για το ψωμί του παιδιού σου.Ου ψευδομαρτυρήσεις – παρά μόνο για να χαντακώσεις τον εχθρό σου.Ου μοιχεύσεις – αλλά δεν είναι
έγκλημα μια δυο παρανομίες.Τίμα τον πατέρα σου – αν δεν έχετε στα κληρονομικά διαφωνίες.

Αυτά σ” αφήνω για διαθήκη, μακρινέ μελλοντικέ απόγονέ μου,σου γράφω μέσα στη φρίκητρεις ώρες μετά την έναρξη του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου.

Οικοδόμησα τη ζωή μου σε θεμέλιο σωστό,πρακτικά ακολούθησα όμως

τη μέση οδό,μη με πούνε και κουτό.

Δεν αδίκησα – παρά μόνο για το καλό των δικών μου.Δεν εσκότωσα – παρά μόνο στη μάχη τον αντίπαλό μου.Δεν είπα ψέματα – παρά μόνο ν” αποφύγω τις τρικλοποδιές του κόσμου.Αλλά αγάπησα τον πλησίον μου και ο πιο πλησίον ήταν ο εαυτός μου…Αυτά σ” αφήνω για σημάδι,το στερνό του αιώνα μου βιβλίο.Σήμερα ο κόσμος ρημάδι.Πού έκανα λάθος άραγε;Πού έκανα λάθος;Αντίο… Η μουσική είναι του Κώστα Χατζή από το άλμπουμ Ρεσιτάλ)

Via






.

Share on Google Plus

About Ανώνυμος

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment